Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

Idi na stranu : Prethodni  1, 2, 3, 4  Sledeći

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole  Poruka [Strana 2 od 4]

26Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Uto Nov 24, 2009 5:04 am

*Miss Cullen*

*Miss Cullen*
Lov
Lov
Da upravo tako...
svasta

27Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Čet Nov 26, 2009 9:33 am

mery

mery
Lov
Lov
I ja jedva cekam vidjeti ko ce to biti..
Najbolje mi je kada Bella opisuje kako je prvi put vidi i kako Nessie pruza male rucice prema njoj i kada je ona ceka da se vrati iz one kuce sa Edwardom a Rosalie joj dala kasike..Sweeeeeeet je
MedENa je <3

28Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Ned Dec 06, 2009 4:15 am

lilen

lilen
Borba
Borba
JAKO JE SLATKA OBOZAVAM JE...

29Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Pet Dec 25, 2009 7:21 am

Girl Swan

Girl Swan
Ponoć
Ponoć
ona mi je tako slatka.obozavam je!

30Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Pon Jan 18, 2010 8:02 am

Angel_from_Hell * *

Angel_from_Hell * *
Mesečev sjaj
Mesečev sjaj
medenjak mali ^^ xDD
preslatka je <3

31Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Uto Jan 19, 2010 9:02 am

Jake fan <3

Jake fan <3
Mesečev sjaj
Mesečev sjaj
nervira me, u opste mi se nedopada Evil or Very Mad

32Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Uto Feb 02, 2010 11:27 pm

darkesT.BurninG.staR

darkesT.BurninG.staR
Prihvatanje
Prihvatanje
ona je super...slatkica.... Razz

http://www.mitologija45.blogger.ba

33Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Uto Feb 09, 2010 8:22 am

VaMp GiRl

VaMp GiRl
Izabrani
Izabrani
slatkish mali jedwa chekam da je widim u filmu(ako ga bude bilo).....

34Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Sub Feb 27, 2010 3:33 am

Micy Cullen

Micy Cullen
Prihvatanje
Prihvatanje
ona je bas super..
ima extra moc..

i naj roditelje Smile
jedva cekam da vidim kako ce izgledati Smile

35Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Pet Mar 05, 2010 2:29 am

HareCullen

HareCullen
Mesečev sjaj
Mesečev sjaj
imaam osječaj da će biti presklatka

Super Vampire

36Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Sub Mar 13, 2010 5:51 am

kika Nessie

kika Nessie
Uljez
Uljez
Nessie je najbolji lik 4. delu.Najjaca je....Nesi i Dzjejkob I love you

37Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Pon Mar 15, 2010 9:23 pm

Yuuki666

Yuuki666
Mesečev sjaj
Mesečev sjaj
mala mi je xtra......preslatka je a nadam se da ce i izabrati neko takvo dete:)))) Very Happy

38Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Čet Apr 01, 2010 8:31 am

eŁŁy

eŁŁy
Bes
Bes
mala je zak0n...
sam se nadam da ce uspjet nac d0bru glumicu za nju...

39Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Pon Apr 05, 2010 11:46 pm

micka

micka
Ponoć
Ponoć
darija ::bas mi se svidja to sto predstavlja zlatnu sredinu izmedju belle kao ljudskog bica i edwarda vampira
slazem se....mala je osecam prelepa!bice to najsawrsenije dete na celom swetu! cheers cheers

40Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Ned Apr 11, 2010 9:06 pm

Alice CuLLen <3

Alice CuLLen <3
Uljez
Uljez
Ona mi je extra, obozavam je

41Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Sre Apr 14, 2010 11:16 pm

~BlairWaldorf~

~BlairWaldorf~
Ponoć
Ponoć
Peswaaatka je obooo je:))

42Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Ned Maj 30, 2010 10:28 am

wetania

wetania
Ponoć
Ponoć
preslatka...jedva cekam breaking dawn da vidim kako ce izgledati...dusa mala najsavrsenija..mama bella..caca edward Very Happy

43Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Pon Maj 31, 2010 7:25 pm

narcoleptique.

narcoleptique.
Prihvatanje
Prihvatanje
ma slatkica mala <3

http://www.iansbalkan.com

44Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Ned Jun 27, 2010 11:19 pm

meliza

meliza
Strah
Strah
mala kockica secera...predivna je...pre slatka pre zakon pre sve sto je dobro...omg...ja bi takvu curicu kad budem imala djece..Razz...pre slatka je...

45Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Pon Jun 28, 2010 4:32 am

♥_Miss Lautner_♥

♥_Miss Lautner_♥
Borba
Borba
Jooj....ona je moj najdraži lik poslije Jakea <3

http://avril-lavigne4um.forumotion.com

46Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Čet Jul 15, 2010 9:16 pm

Lady Lutz

Lady Lutz
Administrator
Administrator
ma preswatka sa tim svojim uvojcima i kovrdzama.......uh jedva cekam film

47Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Uto Jul 20, 2010 7:35 am

Mrs. Nadal

Mrs. Nadal
Mesečev sjaj
Mesečev sjaj
darija ::bas mi se svidja to sto predstavlja zlatnu sredinu izmedju belle kao ljudskog bica i edwarda vampira

48Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Sub Jul 31, 2010 1:02 am

^^Miss.Lautner^^

^^Miss.Lautner^^
Lov
Lov
Predivnaaa....nezz ima li iko da je ne volii:)

49Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Sub Jul 31, 2010 5:52 am

Crazy_about_wampires

Crazy_about_wampires
Prihvatanje
Prihvatanje
extra wolim je pooonoooo Laughing

50Renesmee Carlie Cullen - Page 2 Empty Re: Renesmee Carlie Cullen Pon Avg 02, 2010 5:49 am

Vampire lady

Vampire lady
Ponoć
Ponoć
Love her ^_^

Sponsored content


Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh  Poruka [Strana 2 od 4]

Idi na stranu : Prethodni  1, 2, 3, 4  Sledeći

Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu